تحقیق سياست جديد و نقش تاريخي اديان در جهان بعد از 11 سپتامبر

مطالب دیگر:
🔍ادبیات نظری و سوابق پژوهشی مفاهیم حسابداری مدیریت و سرمایه فکری سازمانها (فصل دوم پایان نامه)🔍مبانی نظری و پیشینه پژوهش خصوصیات کیفی اطلاعات مالی و به موقع بودن گزارشگری مالی (فصل دوم)🔍مبانی نظری و پیشینه پژوهشی ضریب پایداری اقلام تعهدی و جریان های نقدی _فصل دوم🔍مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و تئوری های ورشکستگی و درماندگی مالی (فصل دوم)🔍مبانی نظری و پیشینه تحقیقاتی روشها و معیارهای ارزیابی متوازن (فصل دوم)🔍ادبیات نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم تقسیم سود (فصل دوم)🔍مبانی نظری و پیشینه پژوهشی ماهیت حسابرسی و بودجه زمانی (فصل دوم)🔍مبانی و مفاهیم نظری مرتبط با عدم اطمینان و عدم تقارن اطلاعاتی (فصل دوم)🔍مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش چرخه عمر مشتری (فصل دوم)🔍چارچوب نظری و پیشینه تحقیق کیفیت حسابرسی و تجدید ارائه صورتهای مالی (فصل دوم)🔍مبانی نظری و ادبیات تحقیق بررسی ریسک و ورشکستگی (درماندگی مالی)🔍چارچوب نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مدلهای جانشین پروری (فصل دوم)🔍چارچوب نظری و سوابق تحقیق اهداف و مدلهای بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه)🔍مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف تجاری سازی (فصل دوم)🔍پاورپوینت بررسی اقتصاد مهندسی🔍تحقیق بررسی اقتصاد کارآفرینی🔍چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی(فصل دوم)🔍مبانی نظری و ادبیات تحقیق مفاهیم پولشویی (فصل دوم)🔍مبانی نظری و پیشینه تحقیقاتی تعاریف و انواع مزیت رقابتی (فصل دوم)🔍مبانی نظری و ادبیات پژوهشی تعاریف مفهومی تصادفات و علل تصادفات (فصل دوم)
11 سپتامبر,11 سپتامبر در قزآن,11 سپتامبر ظهور,11 سپتامبر مکه,فیلم حادثه 11 سپتامبر,تحقیق 11 سپتامبر,مقاله 11 سپتامبر,پایان نامه 11 سپتامبر,تحقیق در مورد 11 سپتامبر,مقاله در مورد 11 سپتامبر,پابان نامه در مورد 11 سپتامبر,دانلود تحقیق 11 سپتا,,,|34023488|ogq
در حال حاظر شما فایل با عنوان تحقیق سياست جديد و نقش تاريخي اديان در جهان بعد از 11 سپتامبر را دنبال می کنید .

دانلود تحقیق در مورد سياست جديد و نقش تاريخي اديان در جهان بعد از 11 سپتامبردر قالب word و در 12 صفحه، قابل ویرایش.

بخشی از متن تحقیق:عده اي عقيده دارند که بعد از 11 سپتامبر جهان عوض شده و مثل سابق نيست. در واقع بايد سياست جهاني دگرگون و با مفهومي نو همراه با تلاشهاي جديد و منطبق با توقعات کنوني دنيا ارائه گردد.
هدف از اين اظهار نظر کوتاه ارائه‏ي خطوط اصلي و دگرگوني سياست قبلي و پيشنهادات جديد سياسي است که منطبق با توقعات بوجود آمده بعد از چالش هاي ناشي از پيامد هاي واقعه 11 سپتامبر 2001 ميلادي است. طرح اوليه کارهاي انجام شده اصولي را که باعث ايجاد تلاش هاي جديد خواهد شد، مشخص کرده و مقاله با يادآوري مختصري مربوط به تحليل سياست جهاني خاتمه خواهد يافت.
مفهوم کلي سياست جديد:حدود چهل سال بعد از جنگ دوم جهاني سياست بين المللي مبتني بر اصل مناقشات شرق و غرب و به دو بلوک مخالف تقسيم شده بود. اين دوگانگي و اين دو قطب بودن سياسي فرصت بر رسي موقعيت مناقشات دو جانبه را بگونه اي بوجود مي ‏آورد که هر دسته و گروه جهاني در يکي از دو قطب جاي مي گرفت.
اگر گروهها و يا کشورهائي سعي مي کردند قدرت سومي خارج از دو بلوک بوجود بياورند، به اتهام اينکه براي يکي از گروههاي ابر قدرت کار مي کنند و يا اينکه متهم به کمونيست بودن و يا طرف داري از کاپيتاليسم مي شدند و بالا خره جذب يکي از دو ابر قدرت مي گرديدند که بيشترين گرايش بسوي گروه هاي چپ بود .
بنابراين سياسي بودن مستلزم تجزيه و تحليل مسائل روز مره زندگي مردم بعنوان علائم نشان دهنده يک منطق و يا يک استراتژي عقلاني بود که حتي با تخرتب کردن مسائل اقتصادي ايدئو لوژيکي و در صورت لزوم نظامي منجر به غلبه بر حريف مقابل مي شد. در واقع زمينه ي برتر بر نامه ريزي هاي عقلاني با يک واقعيت عيني و مردمي بود که در آن محاسبه استراتژيک منبع رهنمود ها ميشد. دنيائي که کاملاً بطرف سکولاريسم پيش مي رفت و دين و احساسات، حق مداخله و اظهار نظر نداشت و کاملاً در قلمرو خصوصي و فردي بود.
عقيده عمومي بر اين بود که نه چندان دور مفهوم دنياي سکولار گسترش و بر تفکرات قومي و سياسي ساکنين کره زمين فائق گردد. سقوط رژيم شاه در ايران و انقلاب اسلامي سال 1979 تمام تفکرات و برنامه ريزي هاي قبلي را مورد بحث قرار داد، ولي بزودي افکار عمومي متوجه مفهوم قديم سياسي در باره يک نوع بحث فلسفي ممکن بر مبناي عقل گرديد و از ماورالطبيعه و دين هم کمک نگرفت.
عقيده‏ عمومي بعد از حل دوگانگي ايدئولوژيکي بين دو ابر قدرت بر اين بود که صلح بر روي کره زمين سايه افکنده و دنيا بنا بعقيده مارشال مک لوهان بصورت دهکده ي جهاني در آمده که در آن هماهنگي و تفاهم بين انسانها بوجود خواهد آمد. ولي سقوط ديوار برلن در سال 1989، اعلام فسخ پيمان ورشو و کمي بعد فروپاشي اتحاد جماهير شوروي غير منتظره بود و بقول فرانسيس فوکو ياما پايان تاريخ را رقم نزد، بلکه دنيا را وارد مرحله جديد تري کرد . بايستي قبول کرد که دنياي بدون ايدئولوژي اختلافات زيادي را تحمل کرد و کاپيتاليسمِ فاتح و بازار جهاني در حال گسترش، در برابر عاملان ديگر همچون بنياد گرايان مذهبي(مارتن مارتي و اسکات آپولي) در مناقشه بود و يا بقول ساموئيل هانتينگون با برخورد تمدنها متوسل به مکتب هاي ديني براي دسته بندي انتقاداتشان شد .بازکشت به دين و اديان از سالها قبل شروع و منتظر زمان بود. واقعه 11 سپتامبر دنيا را متوجه کرد تا دوباره در باره مفهوم سياسي آن تأمل کند...