تحقیق مطالعه سیستم صف در شعب امور مشترکین تلفن همراه

مطالب دیگر:
🔑آموزش Word 2007🔑آموزش تایپ🔑آموزش مفاهيم MOdbus ETHRW🔑فایل آموزشی CPR🔑دانلود حل مشکل frp گوشی سامسونگ A710F با اندروید 7 با لینک مستقیم🔑حل مشکل صفحه سفید گوشی y520-u22🔑فایل لایه باز کارت ویزیت عکاسی🔑بهترین نرم افزار بکاپ گیری از آیفون🔑روت گوشی i9505 اندروید 5🔑آموزش روت سامسونگ i9506 اندروید5.0.1🔑آموزش روت سامسونگ (CF Auto Root اندروید 5)🔑حل مشکل صفحه سفید و شطرنجی گوشی 7582🔑دانلود فایل روت سامسونگ A500H -5.0🔑مبانی نظری و پیشینه تحقیق نرخ ارز و تورم (فصل 2 حسابداری)🔑مبانی نظری پژوهش و تحقیقات پیشین اجتناب و فرار مالیاتی و گزارشگری مالی (فصل دوم حسابداری)🔑مبانی نظری و پیشینه تحقیق پیش بینی سود مدیران(فصل 2)🔑مبانی نظری و پیشینه تحقیق مالکیت و حاکمیت شرکتها (فصل 2 حسابداری)🔑مبانی نظری و پیشینه تحقیق مسئولیتهای اجتماعی سازمانها و شرکتها (فصل 2)🔑مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازدهی سهام شرکتها (فصل 2)🔑مبانی نظری و پیشینه پژوهش استراتژی های سرمایه گذاری (فصل دوم حسابداری)
سیستم صف,سیستم صف در امور مشترکین,سیستم صف در امور مشترکین تلفن همراه,سیستم های صف,سیستم صف در مهندسی صنایع,مهندسی سیستم صف,مطالعه سیستم صف,تحقیق سیستم صف,مقاله سیستم صف,پایان نامه سیستم صف,پروژه سیستم صف|34023450|ogq
در حال حاظر شما فایل با عنوان تحقیق مطالعه سیستم صف در شعب امور مشترکین تلفن همراه را دنبال می کنید .

دانلود تحقیق با موضوع مطالعه سیستم صف در شعب امور مشترکین تلفن همراه،در قالب word و در 54 صفحه، قابل ویرایش.


توضیحات:مطالعه انجام شده در یکی از دفاتر پر تردد امور مشترکین همراه اول (شعبه قیطریه) انجام شده است. در اینجا سعی شده است با بررسی رفتار سیستم صف این شرکت و محاسبه مقیاسات کارایی در صورت امکان با پایین آوردن هزینه های مالی و انسانی و کوتاه کردن زمان های انتظار مدیریت شرکت را در جهت بهبود شرایط کاری یاری نمود. همچنین با توجه به نتایج به دست آمده در صورت نیاز سیستم ایده آل برای این شرکت طراحی خواهد شد.
همانطور که می دانیم امروزه صنعت مخابرات توسعه بسیار زیادی داشته و از همه ی بخش های جامعه مشتریان زیادی دارد. با توجه به آمار و اطلاعات گردآوری شده توسط شرکت مشخص می شود که خرید و فروش سیم کارت (دائمی و اعتباری) و کارت های شارژ بالاترین سهم درمراجعه را دارد و پس از آن، وصل تلفن، تغییر آدرس،تغییر نام، صدور قبض مجدد و پرینت مکالمات دارای اهمیت هستند از این رو مدیریت تصمیم گرفته که برای هر یک از این خدمات باجه های سرویس دهی قرار دهد، از این رو داریم:
1. باجه خرید و فروش سیم کارت و کارت شارژ با دو سرویس دهنده که با توجه به آمار شرکت 48% از مشتریان خواهان آن هستند.
2. باجه وصل تلفن با یک سرویس دهنده که با توجه به آمار شرکت 27% از مشتریان خواهان آن هستند.
3. باجه تغییر آدرس،تغییر نام با یک سرویس دهنده. که با توجه به آمار شرکت 14% از مشتریان خواهان آن هستند.
4. باجه صدور قبض مجدد و پرینت مکالمات با یک سرویس دهنده که با توجه به آمار شرکت 11% از مشتریان خواهان آن هستند.
پس از دریافت سرویس مشتریان برای پرداخت پول به باجه صندوق مراجعه می کنند و در صورت بیکار بودن حداقل یک سرویس دهنده بلافاصله وارد سرویس می شود، در غیر این صورت به صف می پیوندد. که این باجه دارای 2 خدمت دهنده می باشد.